Případ: textace nového webu pro službu Motokouč

Hana Zeus_ Textace webu pro Motokouč_02
Frame 1

PODKLADY

  • písemné informace od zadavatele, běžně dostupné informace z oboru, trh, legislativa, 1,5 hodiny online interview se zadavatelem
Frame 1

OBOR

  • kurzy rozvoje schopností vedoucích k bezpečné jízdě na motorce pro jezdce i jeho okolí za všech okolností, původním zadáním a cílovou skupinou byly ženy motorkářky, které obecně mají bezpečnost v žebříčku priorit výše než muži

Strategie copywritingu

Jako copywriter jsem do textů promítla následující fakta:

  • zadavatel je jak zkušený motorkář, tak zkušený lektor s příslušným oprávněním pro výcvik jízd (na motocyklu i v autě)
  • zadavatel si buduje pojem „motokouč“
  • zadavatel má vypracovaný vlastní postup a současně individuální přístup dle silných a slabých stránek jedince (které je schopen díky zkušenostem rychle odhalit)
  • zadavatel považuje rozvinutí schopností pohybovat se na motorce v každém provozu bezpečně za investici do vlastního života jezdce
  • zadavatel působí pro jednotlivce i skupiny jak lokálně, tak pro skupiny kdekoliv v Čechách
  • zadavatel pořádá jak vlastní motorkářské cyklické akce, tak organizuje pro uzavřené skupiny edukační moto-eventy na klíč

Motokouč měl na prvním místě motto „investuj do svého života“, které však neujasňovalo samo o sobě obor činnosti. Nový web se zaměřuje na důkladné vysvětlení. Motokouč pomáhá rozvíjet (se). Přístup „bezpečnost na prvním místě“ a pomoc při rozvoji potřebných schopností se následně ukázaly být zajímavé nejen pro ženy, ale i pro mnohé muže a dokonce nejen pro motorkářky a motorkáře, ale i pro řidičky a řidiče aut. V tomto duchu (o auta) si zadavatel web ex post doplnil, ten však zatím neprošel novým sjednocením, resp. nová nabídka pro další cílovou skupinu zatím nebyla umístěna na samostatném webu.

Příklady z mých projektů

HanaZeus_copywriting pro AL stavby Mikovec_01
Naming – tvorba názvu značky pro Gourmetina (2)
Hana Zeus_ Textace webu pro LOOVA_02

Jak bude probíhat naše spolupráce

První kontakt

Kontaktujete mě telefonem nebo e-mailem a domluvíme si termín na nezávazný rozhovor o vaší činnosti a o tom, co z mých služeb poptáváte.

Online rozhovor

Poznáme se při rozhovoru o vaší práci i oboru a pokud si „sedneme“ uvažováním i lidsky, domluvíme si rozsah mé práce, pravidla, termíny a úhradu zálohové faktury.

Návrh a řešení

Předložím vám hrubý návrh, ten společně probereme a upravíme potřebné. Na jeho základě vytvořím celé nebo parciální řešení, podle druhu zakázky.

Hotové dílo

Předložené řešení spolu znovu projdeme při revizi, kterou zahrnu do poslední úpravy. A je hotovo!
Dílo je připraveno k dalšímu použití dle typu zakázky a vy dostáváte fakturu na druhou část platby.

Síla slova ve vašich službách

Sjednat online termín na konzultaci