NAMING tvorba názvu značky

Případ: tvorba názvu značky pro výrobce českého smaltovaného litinového nádobí GOURMETINA firmy Český smalt


PODKLADY
- Nádobí s výdržností na celý život, pro které má firma i vlastní formy na odlévání, nemělo žádné jméno a bylo prodáváno pod Českým smaltem. Prezentace výrobků byla stavěna na tradičním vaření téměř podle M. D. Rettigové a s použitím marketingových klišé typu „babiččin koláč“ nebo „farmářské cosi“.

OBOR
- Firma Český smalt je jedinečná manufaktura, která kromě smaltovaného litinového nádobí vyšší cenové kategorie vyrábí i smaltované cedule a též renovovala staré smaltované litinové výrobky od hrnců a bábovek po výlevky a výfuky.
Strategie copywritingu
Výsledkem práce copywritera je jméno promítající celé sdělení výrobce
- Po rozboru a zvážení variant dostalo nádobí ochrannou známku a název GOURMETINA. Mezinárodně srozumitelné slovo gourmet, v dnešní době ustálené pro označení labužníka a znalce dobrého jídla a pití (vedle též známého, ale spíše pažravého gurmána), je doplněné o koncovku –ina.
- Celek připomíná zdrobnělé ženské jméno a poukazuje na ženské principy, tvořivost a spolehlivost.
- Úkolem Gourmetiny je spolupracovat na výborném výsledku podávaném z kuchyně na jídelní stůl a být trvalým parťákem na celá desetiletí – není žádným hrncem nebo pánví na pár sezón! Gourmetina podprahově počítá s tím, že jako kvalitní produkt pracuje s kvalitními surovinami, současně je moderní a díky vlastnostem daným spojením litiny a smaltu si rozumí s každým typem kuchyně napříč kontinenty.
Gourmetinu si můžeme představovat jako stále přítomnou dobrou vílu podniku nebo domácnosti.
Jak bude probíhat naše spolupráce


Kontaktujete mě telefonem nebo e-mailem a domluvíme si termín na nezávazný rozhovor o vaší činnosti a o tom, co z mých služeb poptáváte.

Online rozhovor
Poznáme se při rozhovoru o vaší práci i oboru a pokud si „sedneme“ uvažováním i lidsky, domluvíme si rozsah mé práce, pravidla, termíny a úhradu zálohové faktury.

Návrh a řešení
Předložím vám hrubý návrh, ten společně probereme a upravíme potřebné. Na jeho základě vytvořím celé nebo parciální řešení, podle druhu zakázky.

Hotové dílo
Předložené řešení spolu znovu projdeme při revizi, kterou zahrnu do poslední úpravy. A je hotovo!
Dílo je připraveno k dalšímu použití dle typu zakázky a vy dostáváte fakturu na druhou část platby.